18 Haziran 2010

siz siz olun gece bıçak yıkamayın, hele de bir avcı bıçağıysa. dün çok geç olduğuna bakmayarak birkaç parça bulaşığı yıkayıp yatayım dedim. bıçakla hafif bir şekilde elimi kestim. acımadı ama tüm geceme maloldu, nasıl mı? sabaha kadar çok kötü rüyalar gördüm. rüyamda acımasız bir adam sürekli benimle uğraşıyordu. hani Ezel dizisinin kerpeten ali'si var ya, onun gibi bir şey. adam elinde bir kerpeten her hatamda parmaklarımı bir bir kesiyordu. kesmesi için hata yapmam da gerekmiyordu aslında, rüzgardan camın açılması bile yetiyordu, niye bu cam açıldı niye rüzgar eseceğini tahmin etmedin, niye kapamadın deyip eline kerpeteni alıyor ve benim yalvarıp yakarmalarıma rağmen parmağımı kesiyordu. sabaha kadar bu adamla dünyanın tüm köşelerinde köşe kapmaca oynadım.

bir daha uyumadan önce bıçak yıkamak mı, asla! hele de avcı bıçağıysa!!!

Hiç yorum yok: